Re: Fujitsu Siemens ESPRIMO Mobile V5505

Autor: mk_102 <telekomputer_at_telekomputer.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 23:38:47 MET

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console11>
napisał w > Ja chcę kupić swego w Erze

> http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/blueconnect/w_komputerze/bc_1zl?gclid=CK_JwpyT0Y8CFQ5lQgod2CCp9g
>
> albo raczej otrzymać za darmo, bo miałbym go właśnie za freeko.
Za darmo to można najwyżej w mordę dostać. Nie dostajesz go za darmo tylko
na 36 rat i w sumie z abonamentem zapłacisz ponad 7k zł.

> Ciekawi mnie:
>
> -- dlaczego ten notebook jest taki ciężki
> (inne ważą o kilogram mniej)
O kilogram mniej to ważą notebooki 12" a nie 15,4".
> -- kiedy w Białymstoku będę miał dostęp do
> największych szybkości HSDPA/UMTS
Już masz tylko nie w Erze a w Plusie.
> -- jaką szybkość oferuje EDGE teraz i czy prawdą
> jest, że za rok szybkość ta będzie potrojona
Około 236 kb/s i więcej raczej nie będzie.
> -- czy po kupnie tego notebooka będę miał
> nielimitowany dostęp do hotspotów Ery
> (chyba nie)
Chyba tak, przynajmiej tak piszą.
> -- jak szybkie są te hotspoty (a/g czy n)
Zwykle są w standardzie g, chociarz trafiają się jeszcze b.
> -- jakiego producenta dysk jest montowany w tym notebooku
> (lub nawet -- jaki to dokładnie dysk)
A tego to nie wiem. To jest nowy model i jeszcze go u siebie nie miałem.

Pozdrawiam
MK