Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 15:21:32 MET

Radosław Sokół pisze:

> Ależ się tego uparcie trzymasz.

Ja mu się nie dziwię. Jedno przerwanie = jedno urządzenie. Tym bardziej,
że przerwań to nie brakuje. Takie podejście minimalizuje problemy do
absolutnego minimum.

> I tak właśnie jest. Spieprzone sterowniki i BIOSy. Ja te
> problemy widywałem w latach 2000-2001. Haaaloooo, maaaamyyy
> roook 2007!

A wiesz ile ludzi ma nadal płyty główne z tamtych lat? Duuuuużo;) Dla
nich kupno myszki USB jest głupotą. Konia z rzędem za wskazanie takiego
sprzedawcy, który potraktuje problem w ten sposób i poleci zakup myszki
pod PS/2.

  I dzisiaj same BIOSy wrzucają urządzenia na
> pojedyncze przerwania, a nie tylko Windows.

Nadal nie wszystkie

--
|Tomasz Dębkowski | www.i-slownik.pl      |