Re: czy dwurdzeniowe procesory to przeliczenie jak 2 procesory?

Autor: Zz <no_spam_at_interia.eu>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 11:46:08 MET

> Jeszcze lepsze rezultaty uzyskuje siê, gdy system operacyjny
> ma porz±dny, sprawiedliwy 'scheduler'. Ja na przyk³ad bardzo
> sobie chwalê nowego linuksowego CFSa.

Radek - bo Ty jestes szpecjalista, dla zwyklego zjadacza chleba
ktory uzywa laptopa do internetu, emaili, GG, i ogladania filmow
wszystkie te szedulrey to czarna magia, jakbys mu powiedzial
ze postawienie 2 swieczek po obu stronach monitora
przyspieszy procesor o 50% to wielu by tak zaczelo robic :)

Zz