Re: serwer dla niewielkiego intranetu

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 09:56:34 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sun, 11 Nov 2007 13:41:59 +0100
is the real date, gotar <gotar-poczta@onet.pl> has written something
quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>4 GB RAM pod 1 GB bazę obsługującą 0,5 qps?

Aplikacja intranetowa bedzie dosc pamieciozerna. Zreszta - mam kase do
wydania. Jak nie wydam jej w calosci, to reszta mi przepadnie.
Porzadnego SCSI/SAS za tyle raczej nie kupie, zreszta do moich
zastosowan chyba nawet nie warto. A RAM`u nigdy za duzo :) Co do RAID,
to zdaje sobie sprawe, jak jest, i tez biore pod uwage tylko ICH8r i
wyzsze.

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.
     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR