Re: serwer dla niewielkiego intranetu

Autor: gotar <gotar-poczta_at_onet.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 13:41:59 MET

Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote:

> Mam ok. 7kzl do wydania na serwer, na ktorym bedzie chodzic (na
> Linuksie) mysql z baza ca. 1GB, Apache i aplikacja intranetowa dla ok.
> 50 uzytkownikow generujacych niewielki ruch (max. 2000 prostych
> zapytan na godzine :)). Mam do wyboru: albo kupic jeden "firmowy"
> dedykowany serwer, albo dwa "skladaki" w konfiguracji:

Jak na takie potrzeby to możesz kupić komputer za 700 zł.

> Asus, Gigabyte, MSI - ktoras mobo z gornej polki z mostkiem
> poludniowym z raidem 0,1,10,5;

To nie są RAID-y. Nie użyjesz pod Linuksem ANI KAWAŁKA tego, co te
BIOS-y mają, prawdę mówiąc nie wiem w ogóle po co toto jest na MB,
chyba tylko kawałek flasha z konfiguracją dla sterownika pod Windows...

> 4GB DDR-2 800 non-ECC;

4 GB RAM pod 1 GB bazę obsługującą 0,5 qps?

--
Tomek                                    http://tccs.sourceforge.net/
http://pld-linux.org/                    http://vfmg.sourceforge.net/