Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 12 Nov 2007 - 08:15:12 MET

> Zadzwoniłem do klienta który mi się skarżył na którką gwrancje. Lenowo tak
> robi gdy odda się im laptopa bez karty gwarancyjnej.
> No takie dostaliśmy od dystrybutora.

to dystrubutor dal ciala.
swego czasu tez tak mialem ze troche sprzetu IBM a pozniej Lenovo dostawalem
bez kart gwarancyjnych.
ja sie nie przejmowalem bo kart gwarancyjnych mam cala mase wiec jedna w ta
czy w tamta mnie nie zbawi a i tak nie kazda wykorzystam.

ale w momencie kiedy nie masz karty gwarancyjnej to jedynym odnosnikiem dla
porducenta jest wpis w jego bazie danych kiedy ten notebook zostal
wyprodukowany. stad gwarancja liczona od daty produkcji.
moim zdaniem scigac dystryubutora bo ktos jak pakowal nie wrzucil karty
gwarancyjnej.
macie dowod zakupu wiec szansa jest ze sie uda zalatwic ta gwarancje:)

--
pzdr
piotrek