> 2. Bzdura. Prawo prawie nie ingeruje w gwarancje. W ogóle gwarancja jest
> dobrowolna i producent może jej wcale nie dać.
>
ftp://ftp.software.ibm.com/pc/pccbbs/thinkcentre_pdf/l505-0010-00-plk.pdf
tak na szybko dwie informacje
pierwsza
Okres gwarancyjny dla produktu liczy się od pierwotnej daty zakupu
określonej na fakturze dla Klienta, chyba że
informacje przekazane przez Lenovo na piśmie będą stanowić inaczej.
oraz druga
Inne prawa
NIEZALEŻNIE OD PRAW WYNIKAJĄCYCH Z NINIEJSZEJ GWARANCJI KLIENTOWI MOGĄ
PRZYSŁUGIWAĆ RÓWNIEŻ INNE
PRAWA, W ZALEŻNOŚCI OD OBOWIĄZUJĄCEGO W DANYM KRAJU USTAWODAWSTWA. KLIENTOWI
MOGĄ RÓWNIEŻ
PRZYSŁUGIWAĆ PRAWA WYNIKAJĄCE Z OBOWIĄZUJĄCEGO USTAWODAWSTWA LUB Z PISEMNEJ
UMOWY ZAWARTEJ Z
LENOVO. ŻADNE Z POSTANOWIEŃ NINIEJSZEJ GWARANCJI NIE NARUSZA BEZWZGLĘDNIE
OBOWIĄZUJĄCYCH
PRZEPISÓW PRAWA, W TYM PRAW KONSUMENTÓW WYNIKAJĄCYCH Z USTAWODAWSTWA
KRAJOWEGO DOTYCZĄCEGO
SPRZEDAŻY ARTYKUŁÓW KONSUMPCYJNYCH, KTÓRE TO PRAWA NIE MOGĄ BYĆ UMOWNIE
UCHYLONE ANI
OGRANICZONE.
jak widac gwarancja liczy sie od daty sprzedazy do klienta koncowego o czym
juz pisalem wczesniej.
mam cala szuflade kart gwarancyjnych IBM i Lenovo(roznia sie logo) i od paru
lat sa do wypelnienia miedzy innymi dwie pozycje, data sprzedazy i numer
dowodu zakupu. wpisujesz date z faktury i jej numer i masz gwarancje 12
miesiecy od daty zakupu w sklepie. a nie zadne od daty produkcji czy inne
glupoty.
Received on Wed Nov 7 20:35:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Nov 2007 - 20:51:05 MET