Re: Wylaczanie sie komputera

Autor: madman <madman_at_tkdami.net>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 13:23:04 MET

Użytkownik "Michal" <nielubie@spamu.pl> napisał w wiadomości
news:fh6r7o$j6o$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> Mam taki problem, otoz komputer nagle mi sie wylacza, a ja nie wiem
> dlaczego. Z poczatku myslalem, ze to moze wirus, jednak jest juz po
> reinstalacji windowsa, co najdziwniejsze, w trakcie samej instalacji
> windowsa mi sie wylaczyl.
>
> Wylacza sie bez zadnego ostrzezenia, komunikatu, po prostu tak jakby
> wyciagnac wtyczke z gniazdka.
> Za pierwszym razem komputer moze dzialac stosunkowo dlugo (1h, 1.5h)
> jednak po takim wylaczeniu kazde nastepne uzycia trwa juz krotko (wylacza
> sie do 10minut). Co to moze byc ?

> [...]

Miliony razy bylo o tym pisane.
- Sprawdz czy kondensatory na plycie/w zasilaczu nie sa wybrzuszone.
- Odkurz dokladnie kompa
- Odlacz wszystko co zbedne od zasilacza (zostaw tylko pl.gl. i dysk z
systemem) sprawdz czy dalej sie wylacza
- Pozycz od kogos dzialajacy dobrze mocny zasilacz i po wlaczeniu systemu
zapodaj test Prime95,memtestem i 3dmarkiem (jak sie cos bedzie przegrzewalo
to wyjdzie)