Wylaczanie sie komputera

Autor: Michal <nielubie_at_spamu.pl>
Data: Sun 11 Nov 2007 - 13:05:52 MET

Witam,
Mam taki problem, otoz komputer nagle mi sie wylacza, a ja nie wiem
dlaczego. Z poczatku myslalem, ze to moze wirus, jednak jest juz po
reinstalacji windowsa, co najdziwniejsze, w trakcie samej instalacji
windowsa mi sie wylaczyl.

Wylacza sie bez zadnego ostrzezenia, komunikatu, po prostu tak jakby
wyciagnac wtyczke z gniazdka.
Za pierwszym razem komputer moze dzialac stosunkowo dlugo (1h, 1.5h)
jednak po takim wylaczeniu kazde nastepne uzycia trwa juz krotko
(wylacza sie do 10minut). Co to moze byc ?

Generalnie zauwazylem, ze jak wylacze kabel sieciowy to komputer dziala
dluzej niz jak jestem wpiety do internetu, co tez jest dla mnie dziwne.

Kolega podpowiadal mi, ze byc moze procesor/plyta glowna przegrzewa sie
i gdy osiagnie pewna temperature to wylacza kompa. Czy to moze wina
systemu chlodzacego, a komputer posiada takie wlasnie zabezpieczenia,
zeby nie spalic podzespolow komputera ?

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.

--
Pozdrawiam