Re: Filmy

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 12:10:48 MET

On Thu, 08 Nov 2007 23:55:46 -0500, rs <no.address@no.spam.pl> wrote:

>no tak. calkiem przyzwoicie (na tamte czasy) flicki po pare sekund w
>512 kolorach to juz widzialem w drugiej polowie lat 80tych, jednak
>prszyznasz, ze nie maja sie one nijak jakoscia do nam wspolczesnych.
>chodzi mi o np. konkurs plynnego odtworzenia 30minutowego flicka, w
>jakosci chocby zblizonej to tej ktora znamy powiedzmy z DVD, na jak
>najslabszym sprzecie. nie musi byc az tak archaiczny jak w tym linku.
><rs>

"SymPlay is the first and only CPC application, which allows you to
play videos from your hard disc or compact flash card. It supports any
kind of resolution and data rate (frames per second)."

Ściągnij sobie demo (znaczy plik avi i obejrzyj co ten archaiczny
sprzęt potrafi. Ja zaniemówiłem jak to zobaczyłem:

http://www.symbos.de/videos/trexsymbos1.zip

--
z/svc