Re: Filmy

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 05:55:46 MET

On Fri, 09 Nov 2007 01:53:19 +0100, z/svc <z/svc@> wrote:

>Proszę bardzo. Odtwarzanie filmów na komputerze 8bit z procesorem Z80
>4 MHz i 128 KB RAM:
>
>http://www.symbos.de/apps.htm#marke1

no tak. calkiem przyzwoicie (na tamte czasy) flicki po pare sekund w
512 kolorach to juz widzialem w drugiej polowie lat 80tych, jednak
prszyznasz, ze nie maja sie one nijak jakoscia do nam wspolczesnych.
chodzi mi o np. konkurs plynnego odtworzenia 30minutowego flicka, w
jakosci chocby zblizonej to tej ktora znamy powiedzmy z DVD, na jak
najslabszym sprzecie. nie musi byc az tak archaiczny jak w tym linku.
<rs>