Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 17:31:29 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Tazzer"
>Jasne. Dlatego po pierwsze reklamacje mozna skladac tylko 2 lata, a
>nie wiecznosc. A po drugie, tak jak juz pisalem, sa rzeczy, ktore sie
>zuzywaja (wszystkie sie zuzywaja, ale chodzi o rzeczy, ktore na skutek
>eksploatacji traca swoje wlasnosci - jak np lancuch, czy tez
>wycieraczka do szyb) - a ja nie mowie o zuzywaniu sie, tylko o
>popsuciu.
>Zaden sad nie przyzna racji klientowi, ktory po 1.5 roku przyniesie
>wycieraczki i powie, ze sie popsulu, bo rysuja szybe, albo nie
>sciagaja dobrze wody. Tak samo jak zaden sad nie przyzna racji, jesli
> [...]

Oczywiście. I dlatego wcale nie jest oczywiste, że reklamacja w
przeciągu tych dwu lat musi zostać uznana.
Weźmy przypadek tej tacki w napędzie (bo chyba ten wątek zaczął się od
tego, że tacka się nie chowa/wysuwa, prawda?). Może to być wada
urządzenia, a może to być spowodowane np. niewłaściwym użytkowaniem,
które znacznie przyśpieszyło zużycie.

--
  Kruk@ -\                   | I  WILL  NOT SPIN THE TURTLE(Bart Simpson on
          }-> epsilon.eu.org | chalkboard in episode 8F21)