Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 16:38:17 MET

On 8 Lis, 15:45, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Tazzer"

> Nie. Odpowiedziałeś widocznie gdzieś w podwątku obok.

Byc moze. To Ci wkleje fragment o ktory mi chodzilo:

A co do jedzenia, to tam jest data waznosci i beirze sie jeszcze
mozliwosc zlego przechowywania jedzenia - wiec to dziala troche
inaczej.
A co do lancucha, to ciekawy problem, bo w sumie masz racje, ze sie
wydluzy....ale czy to nie jest normalna cecha tego typu rzeczy? To nie
jest neizgodnosc, tylko zuzywanie sie. Tak samo jak klocki
samochodowe, i wycieraczki do szyb - tez po roku juz potrafia
halasowac. Co innego gdy sie lancuch zerwie.

> Generalnie, cechą wszystkich urządzeń mechanicznych jest to, że się
> zużywają.

Jasne. Dlatego po pierwsze reklamacje mozna skladac tylko 2 lata, a
nie wiecznosc. A po drugie, tak jak juz pisalem, sa rzeczy, ktore sie
zuzywaja (wszystkie sie zuzywaja, ale chodzi o rzeczy, ktore na skutek
eksploatacji traca swoje wlasnosci - jak np lancuch, czy tez
wycieraczka do szyb) - a ja nie mowie o zuzywaniu sie, tylko o
popsuciu.
Zaden sad nie przyzna racji klientowi, ktory po 1.5 roku przyniesie
wycieraczki i powie, ze sie popsulu, bo rysuja szybe, albo nie
sciagaja dobrze wody. Tak samo jak zaden sad nie przyzna racji, jesli
klient po 1.5 roku przyjdzie do sklepu mowiac, ze jednodniowy soczek
marchwiowy sie popsul - swoja droga swietne sa:). Ale to wszystko jest
w ustawie. Wszystkie jednodniowe soczki psuja sie po jednym dniu,
maksymalnie dwoch. Wszystkie, badz tez wiekszosc wycieraczek
przesateje sciagac dorbze wode po jakims tam czasie, itd, itp.
Wszystko jest w ustawie.

Pozdrawiam
Tazz