Re: IBM R40 INTEL PIV M. 14'. Opłaca się?

Autor: Marcin P. <lelec_at_op.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 07:39:48 MET

Użytkownik <ookonek@gmail.com> napisał w wiadomości news:1194468322.569156.89460@v3g2000hsg.googlegroups.com...
Witam!

Chciałbym kupić notebook'a firmy IBM.
Przeglądając allegro natrafiłem na IBM'a, dokładne parametry:

> MODEL: IBM R40 INTEL PIV M. 14"
> PROCESOR: Intel Pentium MOBILE 1900 MHz
> PAMIĘĆ RAM: 512 MB

1. bateria. Reszta parametrów nie jest tak ważna, jak baterie.
Jak ktoś ci powie, że bateria trzyma pół godziny, to tak, jakby
baterii nie było, bo za chwile bedzie trzymała 20 sekund.
Jak ci przyjedzie dokupić bateryjkęza 600 zł, to okaże się,
że lepiej kupić nowy komputer z normalną gwarancją.

Ostatnio nabyłem F-S za cenę 1500 pln z 2-letnią gwarancją, dla znajomka,
a Lenovo R60/R61 można nabyć czasem w okolicach 2000 zł.

IBM-y są świetnymi laptopami, ale też majaswoje wady. Spróbuj dokupić
"tani" napęd do IBMa... Dlatego nowy sprzęt bardzo polecam.
Kupując laptopa używkę z kosmosu pchasz się w kłopoty finansowe.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB, 21' PVA