Re: IBM R40 INTEL PIV M. 14'. Opłaca się?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 11:01:50 MET

Marcin P. pisze:

> IBM-y są świetnymi laptopami, ale też majaswoje wady. Spróbuj dokupić
> "tani" napęd do IBMa... Dlatego nowy sprzęt bardzo polecam.

Akurat do serii R nie ma problemu z zakupem tanich napędów. Drogo
zaczyna się robić dopiero od T4x w górę.

> Kupując laptopa używkę z kosmosu pchasz się w kłopoty finansowe.

Pogadamy kiedy znajomek będzie chciał za kilka lat sprzedać F-S którego
zakup mu doradziłeś. Mam przeświadczenie że wątkodawca będzie miał mniej
problemów ze sprzedażą swojego (o ile oczywiście go kupi) ThinkPada :P

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl