Re: TV na Gigabyte 2600XT - pomocy.

Autor: Bazyl <bazyl3[CIACHO>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 07:36:54 MET

Leszek K. wrote:

> Czyli do tej pory podłączałeś svideo bezpośrednio do karty? To
> gniazdko to nie jest svideo (przynajmniej nie było ani na r9800 ani
> na x800 ani na x 1800) mimo że gniazdko pasuje. Dopiero na
> przejściówce na tamtych kartach miałem do wyboru svideo albo composit.

Niestety zauważyłem, że bez względu jak podłączony jest mój kabel (przez
przejściówkę czy bezpośrednio do karty) efekt jest taki sam. Tzn. komputer
raportuje jeden ekran (monitor) i dopiero ręczne kliknięcie w CCC prawym
klawiszem myszy na ekran 2 i wybranie z menu podręcznego włącz skutkuje
pojawieniem się na ekranie tegoż przejaskrawionego obrazu :(
Poza tym nie mogę użyć opcji klonowania, bo nie mogę wtedy ustawiać osobno
właściwości filmu na TV. Dopiero rozszerzony obraz na to pozwala. Zauważyłem
jednak, że nawet ustawienie pełnego nasycenia i zabawy jasnością i
kontrastem nie pozwalają na uzyskanie "żywych" barw. Czyli, po
kombinacjach - jest lepiej, ale wciąż niedobrze i zupełnie niekomfortowo :(

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3[CIACHO]@go2.pl ]