Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 00:44:40 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Adramelech"
>Powinno być, o ile nie jest to wada powstała z winy użytkownika.
>Wg Federacji konsumenta.

OK. Pozwolę sobie mieć na ten temat inne zdanie i już. Jak już pisałem,
Federacja ma swoje ideolo i ma interes w tym, żeby agitować, a nie
informować. Poza tym, nie uwzględnia to naturalnie zużywających się
rzeczy. Skoro nie łańcuch rowerowy, to wyobrażasz sobie wiertło, które
pozostaje ostre pomimo dwu lat użytkowania? Bo ja nie.

>Oczywiście. Ale jeżeli 11 miesiąca, 30 dnia użyjesz te wiertło a one nie
>będzie wiecić jak powinno to masz prawa reklamować z tytułu niezgodności, a
>sprzedawca powinien uznać twoją reklamacje. Jak nie uzna, bo zarząda
>udowodnienia że wada była już w chwili zakupu, to sprawa może skończyć się w
>sądzie. Wg Federecja klienci wygrywają takie sprawy.

Jakbyśmy się mieli czepiać z punktu widzenia logiki, to
"klienci wygrywają takie sprawy" oznacza, że było co najmniej dwu
klientów, którzy takie sprawy wygrali ;-)
A poważnie - zapewne wielu wygrywa. Ale pewnie i wielu przegrywa.

http://www.kolarstwo-szosowe.gda.pl/ostrekolo.html

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ I've  iserted  something  that  you may have
\  Kruk@epsilon.eu.org   / forgotten.   (See   the   <inserted    text>