Re: Jakie LCD ~22-24

Autor: Ormianin <ormi_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 08:43:51 MET

eRKa <remekATasterDOTpl> napisał(a):

> Nie chcę powtarzać, co tak naprawdę mnie interesuje - polecam poprzedni
> post. Taki sam list powiesiłem na pl.rec.foto.cyfrowa i tam trochę więcej
> się dowiedziałem. Otóż zawęziłem sobie cel - do Hyundai W241D - model
> pojawił się niedawno w ofercie i nie wiem co sobą reprezentuje oraz NEC
> 2470WNX - monitor wszedł do sprzedaży chyba w kwietniu. Jeśli ktoś miałby
> możliwość coś napisać na ich temat, ew. biorąc pod uwagę moje wymagania
> podrzucił jeszcze jakąś propozycję - będę wdzięczny.

tak, jest taki model :) Nawet go mozesz sobie obejrzec w minirecenzji:
http://www.proline.pl/index.php?n=zachwycajacy-24-calowy-hyundai-
w240d&grupa=news
Ale sprobuj go gdzies kupic, ten model jest w opisach, ale nikt nie ma go na
stanie i nikt go nigdy nie widzial, podobno w USA ten model byl pierwszy,
teraz jest tylko ta wersja na TN, Hyundai poszedlby za bardzo w koszty

jest tylko ta sama wersja hyundaia ale na TN (ktora podobno nie jest taka
wcale zla)
http://www.proline.pl/shop.php?ref=z1&prodid=HYUNDAI+24+W240D