problem z HP JetDirect 175x

Autor: yale <berliner.mauer_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 12:22:35 MET

Witam,

Nabyłem używany i według sprzedawcy sprawny serwer druku HP Jetdirect
175X.
Niestety pomimo licznych starań, testów nie potrafię zmusić urządzenia
do współpracy.

Co wykonywałem:
- podpięcie drukarek HP1018, HP1022, HP370 i wciśnięcie przycisku test
powoduje miganie (najpierw na pomarańczowo potem na zielono) skrajnej
diody - po kilkunastu sekundach dioda świeci ciągłym światłem - zero
efektu w postaci wydruku strony kontrolnej z ustawieniami

- zresetowanie ustawionego adresu IP (poprzez wciśnięty przycisk test
w trakcie włączania zasilania) i podpięcie do serwera DHCP powoduje że
drukarka nie dostaje adresu w sieci lokalnej.

Instrukcje czytałem, wydaje mi się że nie ominąłem żadnej procedury -
zresztą czytając opinie na temat urządzenia to powinien to być typowy
plug&play. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak to bydle uruchomić.
Wszystkie diody świecą normalnie na zielono, nie ma żadnej
sygnalizacji błędu, do drukarki podpięty jest kabel który na pewno
jest wpięty do sieci lokalnej 10Mbit (ale prędkość nie powinna być
przecież ograniczeniem)
Z góry wielkie dzięki.

Pozdrawiam.