Re: problem z HP JetDirect 175x

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 12:36:29 MET

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie jak to bydle uruchomić.
Wszystkie diody świecą normalnie na zielono, nie ma żadnej
sygnalizacji błędu, do drukarki podpięty jest kabel który na pewno
jest wpięty do sieci lokalnej 10Mbit (ale prędkość nie powinna być
przecież ograniczeniem)

reset do ustawien fabrycznych, uruchomienie bez serwera DHCP w poblizu:)
i w instrukcji jest jaki adres IP dostanie Jet kiedy nie moze pobrac
automatem IP.
ustawiasz adres IP na jakims komputerze z tej samej puli i dostajesz sie na
jeta.

jak to nie zadziala to pewnie uszkodzony jet.
ja wiem ze teooretycznie powinien pobrac adres z DHPC i najczesciej tak robi
ale juz kilkakrotnie mialem jeta ktory nie chcial wspolpracowac z DHCP :)
niewiem o co chodzi bo zawsze mi bylo latwiej na chwile ustawic inny adres
na kompie dostac sie a pozniej recznie ustawic adres jaki chcialem
:)

--
pzdr
piotrek