Re: Komputer do oceny

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 12:27:11 MET

> - czemu w ustawieniach karty graficznej pisze, że ma ona 512 mega?

sprawdz ile pamieci ram zglasza system operacyjny
sprawdz na ile masz ustawione Frame Buffer Size w biosie

> - czemu podczas próby startu z dyskietki startowej (przed instalacją
> systemu)
> wyskakiwał błąd ndtr (możliwe, że przekręciłem jakieś litery), w biosie
> bootowanie było ustawione na floppy?

ntldr
jaki blad? moze np. NTLDR is missing - press ctrl+alt+del to restart?
ten komunikat raczej mowi wszystko
po co uzywasz tej dyskietki?
z dyskietka zrobiona za pomoca formatuj, umiesc pliki ms dos sa problemy?

> - w menagerze urządzeń widnieją 2 procesory, czy 1 mogę odinstalować?

jak sie kupuje dwurdzeniowy procek to tak to wlasnie ma
wygladac, a nawet gdyby nie to po co???