Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 10:25:46 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Adramelech"
>Ci z federacji konsumentów w tej sytuacji upierają się że jeżeli sprzęt
>zepsuł się z "użycia" to znaczy że był nie zgodny z umową, a wada tkwiła już
>w momencie zakupu, bo sprawny sprzęt nie ma prawa zepsuć się ze zużycia w
>przeciągu tych dwóch lat.
>Kłóciłem się o to z panią z federacji i była absolutnie pewna, że sprzedawca
>odrzucając taką reklamacje przegra sprawe z sądzie...

1. Pani z federacji jest w tzw. "mylnym błędzie". Przecież to oczywista
oczywistość, że istnieją wyroby, które z samej swojej natury, oraz
charakteru ich użytkowania nie są przeznaczone do użytkowania przez tak
długi czas. Nie będę nawet wspominał o produktach spożywczych, ale nie
wyobrażam sobie np. łańcucha rowerowego, który wytrzyma dwa lata
intensywnego użytkowania.
2. Pytanie pani z Federacji Konsumentów o nasze prawa względem
sprzedawcy, to trochę tak jakby pytać Greenpeace czy powinno się budować
elektrownie atomowe.

--
[------------------------] I  WILL  TRY  TO  RAISE A BETTER CHILD(Marge
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Simpson on chalkboard in episode 9F03)