Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Wed 07 Nov 2007 - 09:06:23 MET
Message-ID: <Xns99E15CAE5D811adresutuniema@127.0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> Odpowiedz na
news:slrnfj237n.c2e.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl:

> Nie zapominaj jednakże, że KC mówi, że ciężar dowodu spoczywa na
> stronie, która z faktu chce wywodzić skutki prawne. Innymi słowy, do
> ciebie będzie należało udowodnienie, że czytnik zepsuł się z powodu wady
> (czyli był niezgodny z umową, ponieważ zakłada się, że wyrób był
> sprawny), a nie zepsuł się ze zużycia.

Ci z federacji konsumentów w tej sytuacji upierają się że jeżeli sprzęt
zepsuł się z "użycia" to znaczy że był nie zgodny z umową, a wada tkwiła już
w momencie zakupu, bo sprawny sprzęt nie ma prawa zepsuć się ze zużycia w
przeciągu tych dwóch lat.
Kłóciłem się o to z panią z federacji i była absolutnie pewna, że sprzedawca
odrzucając taką reklamacje przegra sprawe z sądzie...

Pozdrawiam!

-- 
Piotr Sobolewski
"My jsme Borg. Odpor je marny, budete asimilovani..."
http://adramel.prv.pl - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.
Received on Wed Nov 7 09:10:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Nov 2007 - 09:51:04 MET