Re: "niezgodnosc towaru z opisem" zamiast gwarancji

Autor: Tazzer <tazzer_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 16:06:05 MET

On 6 Lis, 15:51, "Artur M. Piwko" <milusi.pysiac...@buziaczek.pl>
wrote:
> In the darkest hour on Tue, 06 Nov 2007 06:17:38 -0800,
> Tazzer <taz...@o2.pl> screamed:
>

> Mały hint: jakiego typu usterki dotyczy niezgodność? Dałem jedną wędkę
> dam i drugą - archiuwm pl.soc.prawo.

Nie chce hintow, nie chce szukac, ja Tobie nie kazalem szukac, tylko
podalem konkretne linki, konkretne dane; nie opinie userow z
pl.soc.prawo, tylko prawnika. Zrob to samo, jesli sie ze mna nie
zgadzasz - po prostu wykaz, ze sie myle.

Usterka: nie wysuwa sie tacka z DVD. Fragment z ustawy o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego:

Art. 4.3 "...domniemywa się, że towar konsumpcyjny jest zgodny z
umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest
zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom
cechującym towar tego rodzaju...."

Cecha towaru tego rodzaju jest wysuwanie sie tacki poprzez nacisniecie
przycisku i mozliwosc umieszczenia w napedzie plyty.

Pozdrawiam
Tazz