Re: Lenovo N100

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 23:48:39 MET

** madman <madman@tkdami.net> wrote:

> Jestem posiadaczem N200 i powiem ci ze jak to bedzie lap z preinstalowana
> Vista to mozesz miec duze klopoty ze sterownikami pod XP.

E? Raczej odwrotnie, szczególnie w tym segmencie cenowym.

> Pozatym po 3 miesiacach uzytkowania nie stwierdzam wad.

N200 są OK, nie są to jakieś wypasy ale miarę są przyzwoicie wykonane. Do
ewidentnych wad Lenovo zaliczam to, że to nie jest IBM, jakoś jest widocznie
gorsza. No i o wiele istnotniejszy fakt, że chinole pchają z tymi laptopami
mnóstwo syfu. Tego po uruchomieniu praktycznie nie da się używać, za dużo
ładują preinstalowanego niepotrzebnego nikomu softu. Jeżeli ktoś nie ma w
zwyczaju instalowania "czystego" systemu od razu po zakupie to zauważy ten fakt
gdyż te dodatkowe (np. 3 miesięczny lipny Norton) spowalnia ten sprzęt.

No ale taka jest cena wycofania się z prestiżowej marki IBM i wkroczenia na
nieco niższą półkę. W pecetach niestety marginesy zysku są niewielkie i
dodatkowe 5 dolarów za włożenie gównianego oprogramowania może być istotne. :(

> Warto dodac ze Lenovo to robi dla IBM wiec raczej na cienizne sobie nie
> pozwola.

Lenovo robi pod marką IBM i się z tego wycofują. Lenovo to nie jest IBM.
Notebooki typowo pod ich marką są o wiele gorsze niestety.

Ja jakbym miał kupować obecnie taniego, solidnego i fajnego laptopa to
wstrzymałbym się kilka dni (to ma zaraz się ukazać na rynku albo już jest) i
poczekał na Sony Vaio NR. To niby budżetowe ale ufam, że Sony jakość zachowa.

http://www.notebookcheck.pl/Nowinka.1030+M5081fb36447.0.html