Re: Toshiba problme z serwisem

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 18:47:58 MET

grypsy@gmail.com napisał(a):
> Witam.
>
> Zakupilem na firme laptop m-ki Toshiba. Po uplywie 9 miesiecy laptop
> zepsul sie po raz pierwszy. Trafil do ACSerwis (autoryzowanego serwisu
> Toshiby). Po paru dniach zostal naprawiony i odeslany do mnie.
> Niestety po paru godzinach awaria sie powtorzyla. W ten sposob laptop
> byl juz naprawiany trzy razy w w/w serwisie (aktualnei znajduje sie
> tam po raz czwarty). Serwis nie moze sobie z tym poradzic!!!
> Wymieniaja tylko pamiec ram, ktora ciagle pada...ale problem
> padajacego ramu lezy raczej w plycie glownej. Rozmawialem z
> [...]

Do sprzedawcy idź, rękojmia za wady fizyczne, sprzęt niezgodny z umową i niech zwraca kasę. Ew.
możesz napisać maila do toshiby, nie do przedstawicielstwa, ale do Japonii z pretensją. Pozostaje
też mediacja przez organizacje konsumenckie. Poza tym po 3 nieskutecznej naprawie domagaj się
wymiany na nowy.

wer