Re: Toshiba problme z serwisem

Autor: <grypsy_at_gmail.com>
Data: Thu 08 Nov 2007 - 13:17:39 MET
Message-ID: <1194524259.038087.165110@t8g2000prg.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"

> Do sprzedawcy id , r kojmia za wady fizyczne, sprz t niezgodny z umow i niech zwraca kas . Ew.
> mo esz napisa maila do toshiby, nie do przedstawicielstwa, ale do Japonii z pretensj . Pozostaje
> te mediacja przez organizacje konsumenckie. Poza tym po 3 nieskutecznej naprawie domagaj si
> wymiany na nowy.
>
> wer

To nie przejdzie. Rekojmia jest do roku od daty kupna. Rok minal 6
pazdziernika. I chyba nie ulega przedluzeniu o czas pobytu sprzetu w
serwisie. Sprzet byl kupiony na firme (faktura). Poki co sprzedawca
umywa rece....Napisalem do federacji koncumentow ale nie mam od nich
odpowiedzi w ogole. U kogo mam sie domagac wymiany na nowy ?

Pozdrawiam
grypsy
Received on Thu Nov 8 13:20:06 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 08 Nov 2007 - 13:51:05 MET