Toshiba problme z serwisem

Autor: <grypsy_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 17:06:12 MET

Witam.

Zakupilem na firme laptop m-ki Toshiba. Po uplywie 9 miesiecy laptop
zepsul sie po raz pierwszy. Trafil do ACSerwis (autoryzowanego serwisu
Toshiby). Po paru dniach zostal naprawiony i odeslany do mnie.
Niestety po paru godzinach awaria sie powtorzyla. W ten sposob laptop
byl juz naprawiany trzy razy w w/w serwisie (aktualnei znajduje sie
tam po raz czwarty). Serwis nie moze sobie z tym poradzic!!!
Wymieniaja tylko pamiec ram, ktora ciagle pada...ale problem
padajacego ramu lezy raczej w plycie glownej. Rozmawialem z
serwisem..ale to jak grochem o sciane..."wymeinilismy pamiec...sprzet
dziala...z naszej strony to wszystko" Krew mnie juz zalewa. Brakuje mi
slow. Poradzcie...co z tym fantem zrobic ?! Gdzie uderzyc ?!?!? Od
paru miesiecy jestme bez kompa...!!!

Pomozcie!

Pozdrawiam,
grypsy