Re: Toshiba problme z serwisem

Autor: <grypsy_at_gmail.com>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 16:05:26 MET

napisalme im maila..i dostalme dzisaij odpowiedz...

"wymienilismy pamiec. sprzet dziala. odsylamy"

To sa ch*** sakramenckie bo inaczej tego juz nazwac nie moge.
Zatrudniaja imbecyli. Pisze facetowi w mailu wyraznie, ze
powatarzajaca sie awaria pamieci jest wynikiem innej usterki! a Ci
debile wymeiniaja mi pamiec. To juz 4ty raz. Wiec moge przypuszczac,
ze sprzet znowu trafi do serwisu! Jak mam walczyzc o swoje prawa ?
napsialem list do federacji konsumentow..ale Oni mi jeszcze nie
odpoweidzieli ;/ a nie moge sie dodzwonic do nich ;/ baba w z BOK w
serwisie techmexa stwierdzial, ze nie moga mnie polaczyc z serwisem "
bo to jest odgorna dyrektywa dyrekcji..i nie wolno im laczyc. Przeciez
to krew czlowieka zalewa! KUPILEM LAPTOPA A MAM PRZYCISK DO PAPEIRU ZA
4000 PLN!!! Prosze o pomoc!!!

Zrozpaczony...
grypsy