Jaki komputer kupić?

Autor: gsk <chenWYTNIJ_at_WYTNIJwp.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 14:28:39 MET

Muszę wymienić komputer i mam pytanie. Głównie używam komputera do zgrywania
video przez Pinaccle Studio i do obróbki zdjęć, Skype i ogólnie do
internetu. Wkrótce córka może będzie chciała korzystać z gier i jakichś
zabaw. Polecono mi komputer z 300GB i żebym kupiła z jednym dyskiem, a nie
dwoma po 150 GB. Co jeszcze jest ważne, jaki procesor?, jaka firma? Wiem, że
HP to buble przynajmniej nasze dwa laptopy siadły po roku użytkowania :( Nie
ja będę kupowała ten komputer tylko znajomy, prosił tylko żebym określiła
parametry, a ja się na tym nie znam :(
Jeśli ktoś byłby miły i pomógł...
Najlepiej, żeby cena też była rozsądna ;)
Pozdrawiam
Teli.