Re: Ile pomoze wymiana karty graficznej?

Autor: Brodi <madmax81_at_ilovespam.interia.pl>
Data: Tue 06 Nov 2007 - 02:59:59 MET

> Maksymalny procesor jaki moze obsluzyc moja plyta to 2200XP, a mam teraz
> 2000XP wiec raczej
> wymiana procesora nie ma sensu.

ta płyta obsłuży każdego athlona z fsb 333 czyli będzie to max jakiś
bartek 3000, możesz wsadzić tam bartka 2500 co mu da troche powera,

ale i tak wąskim gardłem tego kompa jest magistrala pamięci, o ile
pamiętam jest to KT400 który nawet nie ma obsługi dual channel, tak że
poza grafą i 256 DDR nie widze sensu ładować kasy w coś innego

wracając do tematu ..
ja bym tam włożył jakiegoś GF 6 bo ma fajne DVI i bardzo dobre wyjście
telewizyjne ( wg mnie gf 8600 gorzej wypada, no i w sterownikach jeszcze
nie ma ustawień obrazu które są w modelach starszych jak 6600). Np gf
6600 za około 150 zł. Nie martw się prawie każda grafa AGP na tym pójdzie.