Re: Dysk mi pada - kto zdiagnozuje S.M.A.R.T?

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 20:39:54 MET

Nie nie, miałem na myśli serwisy typu http://pastebin.com/

> Czy to już jest wystarczająca przesłanka do wymiany dysku na
> gwarancji? Z tego co pamiętam to na ten dysk była gwarancja
> trzyletnia...
Noo... nie. Przesłanka będzie wtedy, gdy tych sektorów (zapasowych)
zabraknie i te uszkodzone staną się widoczne dla systemu. Musisz
niestety przeprowadzić kilka testów no i najlepiej nadpisać ten dysk,
znowu przetestować i przeanalizować wyniki. Albo go oddaj, i tak
pójdzie pod młotek ;)

> Ditto.
Albo to coś z łaciny, albo... pokémon, przynajmniej wg Wikipedii ;)

> Backup się zaczął w 5 minut od pierwszego cyk-cyk ;)
No i źle, on powinien był być już gotowy ;)

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur