Re: Głowica drukująca do Epson CX6400

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.newsgroup>
Data: Mon 05 Nov 2007 - 08:31:15 MET

Blacken pisze:

> tjiaaa - interesujące....lubie takie odpowiedzi które wnoszą do dyskusji
> powiew świeżości...
>
> może po wymianie za umiarkowaną cenę, sprzęt pochodzi jeszcze ze 3 lata tak
> jak ten który posiadam bo _zapłaciłem_ za niego troche kasy i oprócz
> głowicy wszystko jest OK
> Będąc na twoim miejscu i posiadając kasę pewnie wywałiłbym następne 600
> stówek - ale po co...
> żeby się dowartościować ?

1)Kup nowa drukarke, ktora nie bedzie taka droga
2)Uzywaj zamiennikow ktore nie zatykaja glowicy
3)Drukuj przynajmniej raz w tygodniu - jak chcesz aby glowica troche pozyla

Glowica kosztuje tyle ile kosztuje - dlatego abys nie kupowal
zamiennikow i nic tego nie zmieni, bo nie ma zamiennikow glowic.
Czesto taniej wyjdzie kupic nowa drukarke, sprzedac oryginalne tusze i
kadlub a zostawic sobie sama glowice.

Marx