Re: Głowica drukująca do Epson CX6400

Autor: Blacken <arre_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 16:23:14 MET

> To po co ci nowa głowica? Przecież też będzie epsona.

tjiaaa - interesujące....lubie takie odpowiedzi które wnoszą do dyskusji
powiew świeżości...

może po wymianie za umiarkowaną cenę, sprzęt pochodzi jeszcze ze 3 lata tak
jak ten który posiadam bo _zapłaciłem_ za niego troche kasy i oprócz
głowicy wszystko jest OK
Będąc na twoim miejscu i posiadając kasę pewnie wywałiłbym następne 600
stówek - ale po co...
żeby się dowartościować ?

pozdrawiam