Re: Głowica drukująca do Epson CX6400

Autor: alebum <fajnysklep.wytnijmnie_at_fajnysklep.pl>
Data: Fri 09 Nov 2007 - 23:20:13 MET

Blacken napisał(a):
> Witam!
>
> Czy ktoś może wie gdzie można nabyć za niewygórowaną kwotę samą głowicę
> drukującą do Epsona CX 6400 ? Zatkała się na amen tak że nawet spec. płyn do
> odtykania nie pomógł nie wspominając o parze wodnej itp metodach...
> Drukarka była całkiem całkiem ale fatalne rozwiązanie z tymi głowicami,
> czyszczeniem i ceną naprawy / wymiany w serwisie...
>
> można by rzec - nigdy więcej epsona....

ciężko będzie. praktycznie od zawsze w drukarkach epsona najdroższa jest
właśnie głowica.
w tych starszych drukarkach (i droższych) głowica do tuszy kosztowała
koło połowy ceny drukarki. w tych nowszych drukarkach (czyli tych po
300-400 zł) pewnie by to kosztowało prawie tyle co sama drukarka.
w zasadzie zgodzę się ze "nigdy więcej epsona". ja bym proponowal
odpuszczenie tematu - głowicę do tuszy kupisz w serwisie i tam Ci ją
wymienią. a za tę cenę pewnie kupisz drukarkę canona czy innego HP...

--
tusze, tonery, folie do faksów
http://www.fajnysklep.pl