Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sun 04 Nov 2007 - 00:06:14 MET

Piotrek pisze:

> niektorzy moge cie tu zlinczowac za powiedzenie cos zlego o wspanialym
> Acerze:)
> bo maja jeden i dziala:)

No, to jest ten wyższy poziom statystyki ;)

> milo posluchac kogos kto sie zna:)

Tam od razu się zna :) Po prostu przez ostatnie parę miechów przez moją
firmę przewinęło się do końcowego użytkownika kilkadziesiąt (dokładnej
liczby teraz nie jestem w stanie określić) maszyn Acera i procent
przyjętych serwisów nie odbiegał znacząco od innych maszyn. W
przeciwieństwie do masakry z roku 2006... Zdaję sobie oczywiście sprawę
z istnienia serwisów door2door, ale musiałaby jeszcze mieć miejsce
nagła, w porównaniu z zeszłym rokiem, zmiana w mentalności średniego
nabywcy, żeby nagle procent użytkowników korzystających z tej drogi
gwałtownie wzrósł.

> ja mysle ze oni cos musieli zrobic, dawniej nadrabiali tylko cena za to
> jakosc byla koszmarna. ale dla wielu ludzi notebook to wtedy bylo cos super
> i liczyla sie tylko cena bo na porzadne notebooki ich nie bylo stac.
> obecnie wiele markowych firm wypuszcza notebooki w coraz to lepszych cenach
> i swiadomosc konsumentow rosnie, skoro mam do wyboru 2-3 modele w podobnej
> cenie to poszukam czegos o nic. wtedy dowiadywali sie o jakosci Acera i o
> ich serwisie i wedrowali do konkurencji.
> zobaczymy jak sobie teraz Acer bedzie radzic, skoro mowisz ze jakosciowa sa
> [...]

Otóż i to.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE