Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 18:30:18 MET

> A rok temu było źle, nie będę zaprzeczał.

niektorzy moge cie tu zlinczowac za powiedzenie cos zlego o wspanialym
Acerze:)
bo maja jeden i dziala:)

> Ja mam sporą.

milo posluchac kogos kto sie zna:)

> Oczywiście, że im zajmie. O ile znowu nie zaliczą jakiejś wpadki. Na
> razie jednak IMHO są na dobrej drodze.

ja mysle ze oni cos musieli zrobic, dawniej nadrabiali tylko cena za to
jakosc byla koszmarna. ale dla wielu ludzi notebook to wtedy bylo cos super
i liczyla sie tylko cena bo na porzadne notebooki ich nie bylo stac.
obecnie wiele markowych firm wypuszcza notebooki w coraz to lepszych cenach
i swiadomosc konsumentow rosnie, skoro mam do wyboru 2-3 modele w podobnej
cenie to poszukam czegos o nic. wtedy dowiadywali sie o jakosci Acera i o
ich serwisie i wedrowali do konkurencji.
zobaczymy jak sobie teraz Acer bedzie radzic, skoro mowisz ze jakosciowa sa
juz lepsi to trzeba poczekac jakis rok.
czas i uzytkownicy to zweryfikuja:)

--
pzdr