Re: Z cyklu jaki pecet: wydajny, tani i cichy?

Autor: meer <spam_at_no.thanks>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 01:20:51 MET

Konrad Kosmowski napisał(a):
> To wszystko jest po to aby wytłumić drgania z dysku aby nie doszły do obudowy.
> Aż dziw bierze, że jeszcze tego nie spieniężono i nie zapakowano w ładne
> pudełko. ;)
>
> Całkiem poważnie jednak to piszę.

Jak to nie spieniężono? Są takie wygłuszane boxy na dyski kosztujące
prawie dwie stówy :)

Nie działa to dokładnie w ten sposób, ale raczej nikt nie będzie
produkował czegoś, co z założenia nie daje się przykręcić na stałe i
zamiast tego będzie się walało po całej obudowie odrywając nie wiadomo
co od płyty głównej :) Ja wiem co mam w środku więc nie kopię obudowy,
ale statystyczny amerykanin na 100% wywróciłby pudło do góry nogami i
następnie zażądał 100.000.000 odszkodowania.

--
meer