Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 18:22:31 MET

Piotrek pisze:

> wiesz niektorzy tutaj twierdza ze dawniej tez bylo wszystko OK z Acerami:)
> ja przyznaje ze nie mam juz takiego doswiadczenia z Acerami(poza tym jednym
> w kotrym padl naped, ma 3 tygodnie:), moje doswiadczenia pochodza sprzed
> ponad roku co juz pisalem wielokrotnie na grupie.

A rok temu było źle, nie będę zaprzeczał.

> obecnie nie mam juz tak duzej probki porownawczej bo sie wszystkie spolki
> wyleczylu z Acerow chyba raz a dobrze.

Ja mam sporą.

> milo wiedziec ze cos sie zmienia na lepsze.
> mimo to troche im zajmie poprawa wizerunku jesli oczywiscie ich niezawodnosc
> wzrosla w porownaniu z tym co bylo do tej pory.

Oczywiście, że im zajmie. O ile znowu nie zaliczą jakiejś wpadki. Na
razie jednak IMHO są na dobrej drodze.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE