Piotrek pisze:
>> Moje doświadczenia mówią o znacznie niższej awaryjności. W istocie nie
>> większej niż u innych marek. Zaznaczam, że chodzi o to, co dzieje się
>> teraz, a nie rok temu. Wtedy sytuacja była inna.
>>
>
> wiesz niektorzy tutaj twierdza ze dawniej tez bylo wszystko OK z Acerami:)
> ja przyznaje ze nie mam juz takiego doswiadczenia z Acerami(poza tym jednym
> w kotrym padl naped, ma 3 tygodnie:), moje doswiadczenia pochodza sprzed
> ponad roku co juz pisalem wielokrotnie na grupie.
A rok temu było źle, nie będę zaprzeczał.
> obecnie nie mam juz tak duzej probki porownawczej bo sie wszystkie spolki
> wyleczylu z Acerow chyba raz a dobrze.
Ja mam sporą.
>
>>> pisalem juz o 3 miesiecznym oczekiwaniu na naprawe Acera na tej grupie.
>>>
>> Z reguły teraz czas serwisowania wynosi 5-10 dni. Przynajmniej w tych
>> przypadkach z którymi miałem do czynienia.
>>
>
> milo wiedziec ze cos sie zmienia na lepsze.
> mimo to troche im zajmie poprawa wizerunku jesli oczywiscie ich niezawodnosc
> wzrosla w porownaniu z tym co bylo do tej pory.
Oczywiście, że im zajmie. O ile znowu nie zaliczą jakiejś wpadki. Na
razie jednak IMHO są na dobrej drodze.
-- |Andrea |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180 Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro 2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySEReceived on Fri Nov 2 18:25:10 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 02 Nov 2007 - 18:51:02 MET