Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 16:26:50 MET

  Gil pisze:
> Acer to teraz 3 na świecie producent notebooków.

Tania tandeta się bardzo dobrze sprzedaje. Znaczny procent konsumentów
widzi jedyną cechę produktu - cenę.

> Ja mam acera od 3 lat i jest super do dziś. A robil po 20 godzin na dobę.

A ja nie mam i miał nie będę. Za to miałem wielokrotnie kontakt z
serwisowaniem tych cudów techniki. Jakość wykonania bardzo słaba i
awaryjność wysoka - to nie są cechy dobrego laptopa. Jeśli Tobie się nie
zepsuł - ciesz się, miałeś szczęście.

> Poczytaj historię grupy to zobaczysz.

Czytam na bieżąco od bardzo dawna. Mam też doświadczenia w
"rzeczywistym" świecie i nadal uważam, że to nie jest sprzęt godny
polecenia. Takie moje skromne zdanie i póki co nie zapowiada się na to,
żebym je nagle zmienił.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | http://www.psylo.xin.pl