Re: Różnica w wydajności laptopowych dysków?

Autor: michalek <michales_at_polbox.com>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 14:37:26 MET

> Rożnica jest porównywalna do różnicy w wydajności dysków desktopowych
> (czyli widoczna w określonych aplikacjach intensywnie korzystających z
> dysku),

Tak przypuszczam, ale moje ostatnie doświadczenia użytkownika
są głównie laptopowe i stąd tak sformułowałem pytanie.
Ale powtórzę czy to jest rzeczywiście zauważalne?

 natomiast montując dysk 7200 rpm w laptopie tracisz na cichej
> pracy i oszczędności energii. Praw fizyki pan nie zmienisz i nie bądź
> pan głąb ;)

Też się tego spodziewam.
Chodzi mi raczej o odpowiedzi osób, które na przykład zmieniły
dysk na "szybkoobrotowy" i mogą powiedzieć np. jest niewiele
szybciej (albo duzo szybciej) a różnica w hałasie zauważalna
(albo akcetowanie niewielka)