Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: RK <rk864_at_tlen.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 14:36:16 MET

Użytkownik "netman" <m@-PRECZSPAMERSE-jic.pl> napisał w wiadomości
news:472af44f$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Dysiek" <niemam@com.pl> napisał w wiadomości
>
> uzywam od kilku lat samych acerow, mam tez kontakt z innymi markami, i
> powiem ci szczrze, kup Acera bedziesz zadowolony,

O ile nie przeszkadza Ci serwis w Czechach. Akurat mam Acera "w rodzinie".
Po dwóch miesiącach od zakupu coś się zepsuło, samoczynnie się wyłączał.
Oczywiście naprawiono to na gwarancji, tyle że naprawa trwała prawie 4
tygodnie bo jak powiedział sprzedawca serwis gwarancyjny Acera jest w Pradze
i laptop był wysyłany do Czech.