Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 13:54:22 MET

Wiesiaczek pisze:

> [...]
>
> Mam ASUS'a i nie życzę nikomu takiego zakupu.
> Przeładowany firmowym oprogramowaniem, które jest do niczego i które
> jest niemożliwe do wyplenienia.
> Co z tego, że masz 1 Gb RAM-u, jeśli połowę od razu zajmują Ci
> programiki wydumane przez ASUS'a i dublujące usługi zawarte w WIN XP?
> Sam sprzęt zawiera mnóstwo bajerów, ale uruchomienie systemu trwa
> wieczność. Więć po co mi taki "superszybki komputer"?
> Wszystkie zalety szybkiego procesora i dfużej pamięci zostały tu
> skutecznie zniweczone.
> Mam go kilka miesięcy i już myślę o noweym sprzęcie.

Może więc pomyśl dla odmiany o porządnym postawieniu systemu na
piechotę, zamiast dumać o zmianie sprzętu.

--
|Andrea     |http://czerwona-linia.blogspot.com|Gigabyte Triton 180
Gigabyte GA-MA69G-S3H, AMD Athlon 64X2 4400+, Arctic Freezer 64 Pro
2048MB GoodRAM PC-6400, Samsung SM-960BF, Seagate ST3160815AS 160GB
WDC WD2000JS 200GB, Pioneer DVR-111L, BeQuiet BQT E5-350W, AudigySE