Re: z serii jakiego laptopa kupic?

Autor: netman <m_at_-PRECZSPAMERSE-jic.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 11:52:59 MET

Użytkownik "Dysiek" <niemam@com.pl> napisał w wiadomości
news:fget6c$np$1@inews.gazeta.pl...

> THX :-) A co np z ASUS-em?

nie polecam, na wszystkie sprzedae asusy, kazdy wrocil..

na wszystkie sprzedae Acery - nie wrocil zaden w czasie gwarancji, w jednym
po 5 latach uszkdzila sie karta grafikii

tak wiec decyduj ty - zobaczysz kupujac Acera bedziesz zadowolony

--
skonczyl sie tusz w drukarce?
bez paniki - www.Tusze24.pl