ATA, SATA, 2 dyski i DVD - problemik....

Autor: <freemanek_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 08:53:15 MET

Składając komputer, nie wpadłem na jedną rzecz.... że może mi zabraknąć
kontrolerów IDE. ;/
Mam dwa dyski ATA i do tego napęd DVD, a kontroler jeden (no jak wiadomo dwa
urządzenia mogę podączyć) płyta taka jak poniżej.
http://proline.pl/shop.php?prodid=EVGA+122-CK-NF66-T1
Czy istnieje jakaś metoda by to wszystko podłączyć razem bez kupowania tego
http://proline.pl/shop.php?prodid=IDE+ATA+133
Nie ukrywam, że jestem trochę zły, bo kupilem nowy dysk twardy po okazyjnej
cenie, tylko, że na ATA. a teraz się okazuje że jak wydam te dodatkowe 55
zlotcyh to wyjdzie drożej niż jakbym kupił w sklepie SATA. (a swoją drogą
jakoś mam awersję do tego typu dysków i w sklepie też chyba bym kupił ATA :P)
Obecnie pracuje tak - dwa dyski do IDE ATA, a napęd DVD podłączony przez
przenośną obudowę do dysków IcyBox do komputeraz przez USB :P (a swojądrogą
coś mi się z tym urzązeniem stało - jak podlącze dysk, to ten tak jakby nie
mógł wystartować ... zakręci i przerwa, zakręci i przerwa, więc podlaczenie
dysku tutaj nie wchodzi w rachubę)