Re: montaż procka - dzisiaj i kiedyś - krótkie pytanie

Autor: <freemanek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 08:43:29 MET

Dzięki za uwagi i pomoc :P
Procek już siedzi sobie wygodnie na swoim miesjcu, czule przytulony do
radiatora :P, a komp narazie śmiga bezproblemowo.

Dzieląc sięswoimi spostrzeżeniami, co do montowania procesora i radiatora,
wyglada to tak - procek montowałem przy płycie leżącej na stole, tak samo z
RAM. Raiator też tak montowalem, chociaż przy dociskaniu uchwytów, miałem
lekkie obawy czy nie trzaśnie mi płyta główna... Po zamontowaniu do obudowy,
płyty i przykręceniu śrubek, wszystko takie stabilniejsze było....