Re: montaż procka - dzisiaj i kiedyś - krótkie pytanie

Autor: Kicer <email_at_w.sygnaturze>
Data: Fri 02 Nov 2007 - 09:02:28 MET

Szerszen wrote:

> Użytkownik "Kicer" <email@w.sygnaturze> napisał w wiadomości

> z ta bezproblemowoscia to bym nie przesadzal, owszem jak masz plyte
> wyjeta z budy i najlepiej jeszcze nie przykrecona do boczku to tak,
> ale jak mawsz wymienic procka w zmontowanym kompie to juz tak slodko
> nie jest, mozna sie troche nameczyc, a i pewne ryzyko uszkodzenia plty
> tez istnieje, jak sie ktos wykaze niebywala sila zamiast inteligencja
> ;)

no mozesz miec rację, ja zakładałem przy składaniu kompa, także płyta
lezała na stole ;)
mimo wszystko nie wydaje mi się zeby sciaganie/zakładanie w kompie juz
poskładanym miało sprawiać jakies wieksze trudnosci :)

--
Michał Walenciak,   gg: 3729519,  mail: Kicer86 na gmail kropka com
http://kicer.elsat.net.pl