Re: WinRAR - Dziwne zachowanie na C2D

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 21:30:06 MET

Michal Bien nastukał(a):

> Nawet jesli obciazony jest jeden rdzen to co tak slabo?
> 800-1150 kB/s
> przy kompresji nawet przy 1 rdzeniu to malo. U mnie na 7zip przy X2
> 3800+ @2500 MHz benchmark pokazuje ~2600 kB/s przy kompresji.

A mi 3DMark pokazuje 20000 punktów, to znaczy, że jeszcze lepszy? ;-)

Po przełączeniu zadań pomiędzy rdzenie i włączeniu spowrotem na dwa jest
ok... i to jest właśnie zastanawiające, bo powinno od razu iść na max. Gdyby
aplikacja była jednowątkowa, to by drugi rdzeń się nudził, a tutaj jest
obciążany niby przez jądro systemu...

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...