Drukarka wielofunkcyjna, fax + coś tam

Autor: Robert <rolkowsk_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Nov 2007 - 15:36:29 MET

Chcę zakupić taki kombajnik, zdecydoanie laserowy. Musi mieć fax ręczny,
scaner, druk i kopiowanie. Ze wgzlędu na kilka komputerów raczej z kartą
sieciową Etherenet.
Po przejrzeniu dostępnych opcji kilku w zasdzie zdecydowałe się na
Brother MFC-7820N
(koszt około 1150-200 PLN), ale ...
ostatnio znalazłem coś takiego:
Samsung SCX-4725FN.
Jest ponad 200 PLN tańszy i w zasadzie ma wszystko.
Dodam ze w domu ma m drukarkę laserową Brothera i jestem BAAAARDZO
zadowolony. Ale taki kombajnik to jednak coś więcej niż drukarka i
sterowniki.
Cos możecie doradzić, żeby nie wkopać się.

Robert