Re: Drukarka wielofunkcyjna, fax + coś tam

Autor: alebum <fajnysklep.wytnijmnie_at_fajnysklep.pl>
Data: Sat 03 Nov 2007 - 10:21:01 MET

Robert napisał(a):
> Chcę zakupić taki kombajnik, zdecydoanie laserowy. Musi mieć fax ręczny,
> scaner, druk i kopiowanie. Ze wgzlędu na kilka komputerów raczej z kartą
> sieciową Etherenet.
> Po przejrzeniu dostępnych opcji kilku w zasdzie zdecydowałe się na
> Brother MFC-7820N
> (koszt około 1150-200 PLN), ale ...
> ostatnio znalazłem coś takiego:
> Samsung SCX-4725FN.
> Jest ponad 200 PLN tańszy i w zasadzie ma wszystko.
> Dodam ze w domu ma m drukarkę laserową Brothera i jestem BAAAARDZO
> zadowolony. Ale taki kombajnik to jednak coś więcej niż drukarka i
> [...]

Nie miałem doświadczenia z brotherem, za to miałem z takim dziwnym
wynalazkiem jak drukarka samsung...

drukarka zacina papier, jest głośna, długo się nagrzewa, dodatkowo jest
raczej wolna jak na dzisiejsze możliwości tego typu sprzętu.
Drukarka (a w zasadzie urzadzenie wielofunkcyjne) ma symbol SCX-4521F.
Jedyny plus tej drukarki to taki że toner do niej nie był zbyt drogi,
ale do drukarek brother tonery też nie są drogie.
W efekcie nie wiem czy polecić drukarkę brothera natomiast wiem, że nie
polecam drukarki samsung...

a na pewno bym polecił drukarkę HP 3030 - jest szybka, cicha, tonery są
do niej dostępne w dobrych cenach (zamienniki, oryginaly i co tam chcesz).

--
tusze, tonery, folie do faksów
http://www.fajnysklep.pl